måndagsrensning...

i trädgården! Välbehövligt värre! Nu ser man ju att det finns annat än kvickrot och rölleka i jordgubbslandet! Borde flytta på dem egentligen. Vet inte riktigt vart...får fundera på det. Ett världsligt problem!
...
Idag var fina M förbi innan jobbet. De har blivit med stuga ute i skärgården. Så himla najs! Där vill vi vara och hänga med er om somrarna. Vi måste hitta någon årligt återkommande tradition så att vi verkligen får vara där och ha det trevligt! Skärgården är så himla fin! jag är så glad för er skull vännen...och givetvis även för min skull..som kommer att få vara där och skratta och mysa tillsammans med er!
...
Lite extraknäck blir det på gruppis såhär innan sommaren. Behöver lite extra slantar då jag tänkte vara föräldraledig i Juli och man aldrig vet när pengarna från FK betalas ut. Väntar även på pengar från två godmanskap. Håller tummarna för att jag får dem före sommaren i allafall. hur lång tid kan det ta med en bouppteckning egentligen????
...
Annars är det rätt lugnt på hemmafronten. På jobbfronten är det fullt ös och från och med i morgon så ska jag jobba heltid ända till midsommar. Veckan efter tänker jag ha semester! Så skönt med några lata dagar utan tanke på jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0