Tisdag med ToysRus, blomsterinköp...

Blev less på allt brunt och trist där ute. Var tvungen att åka till blomsterlandet och införskaffa lite penséer och tusenskönor. Genast blir man glad av lite färg i krukorna här ute! Slog även till på en ny kruka till vår nya entré..
Nöjd! Man känner sig genast välkommen hem!
...
Mommo har varit här över en natt. Grabbarna fick varsin peng att köpa lego för så det var bara för mamma att åka på toysRus efter att Maxi varit på sista sportskolan för honom denna termin. Nöjda och glada var de när de fick välja varsin legolåda. Även om de gärna hade köpt de som var way pass deras budget :)
...
Budget. Hu, måste sätta mig ner med min egen budget och göra en plan för framtiden. Det blir ju semester nu och sedan ska vi åka på semester även i sommar. Även om det då blir innanför landets gränser. Veckan är bokad med fina familjen Lo i Götet och det ska bli så kul att ses igen! Jag vill åka på minisemester med dem, mamma Lo är på samma spår..men jag vet inte om vi får med våra bättre hälftar och våra grabbar på tåget. Antar att de vill tillbringa så mycket tid som möjligt på någon dammig crossbana! När man är i farten går ju plånboken som en abborrkäft så det är bäst att förekomma genom att göra en budget!
...
I morgon ska jag skala av lite barr. Välbehövligt. Jag ser ut som ett litet troll i skallen...men det kommer att bli så fint när fina Lina har fått använda saxen en stund. Sen ska jag också äta lunch med fina M. Long time ago darling! Det ska bli trevligt att prova på ett annat ställe än de gamla hederliga Symfoni!
..
Nä, nu jobba en stund till. Lite skrattretande är att det sista jag ska göra ikväll är att läsa om stress och stressorer....sen är det bara snarkning för hela slanten som gäller! Go natt alla fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0