Vänskap

Fick detta på mejlen och vill dela med mig av det till alla fina! Till mina dyrgripar i den skattefriaförmögenheten som jag har...ni är BÄST! Jag vore inget utan er!


En enkel vän, de kommer till dig och agerar som en inbjuden 
En verklig vän öppnar ditt kylskåp och serverar sig själv.
En enkel vän har aldrig sett dig gråta.
En verklig vän har sina axlar våta av dina tårar. 
En enkel vän känner inte till dina föräldrars namn.
En verklig vän har deras nummer i sin adressbok.
En enkel vän tar med sig en flaska vin till dina fester
En verklig vän kommer tidigt och hjälper dig att förbereda och stannar sent för att hjälpa dig att diska.
En enkel vän avskyr om du ringer när denne gått och lagt sig.
En verklig vän undrar varför du väntat så länge
En enkel vän tror att vänskapen är över efter ett gräl
En verklig vän ringer dig efter ett gräl
En enkel vän förväntar sig att du alltid är där för denne.
En verklig vän är alltid där för dig

Hos oss får man oftast servera sig själv...vi är sådana personer. Jag tror att de flesta har plockat i och ur vår diskmaskin oavsett vardag eller fest :) Jag grälar nog rätt sällan, men är inte sen att säga förlåt om jag gjort fel....

Jag blir så glad när jag tänker på mina fina vänner. Många från barndomens enkla dagar har följt med genom tonårens taggar och vuxenlivets snår...hoppas jag får dela mitt liv med er även på ålderns höst!

 

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0