anteckning 010228

Rensade i papper och hittade en massa anteckningar som gör mig glad...som denna t ex:
"vilken underbar människa han är den där mannen *LER*. Tror att jag verkligen hittat den person som jag vill dela resten av mitt liv med! En person som är som jag! (..)Så här har jag aldrig någonsin känt i hela mitt liv! Så det känns otroligt mycket..och underbart. Jag tror att han känner likadant, det verkar iallafall så och varför tveka. Ingenting är omöjligt..."

Hittade även denna anteckning från 1 februari 2001
"Lalalalalalalaaaa nu har du i alla fall slutat prata efter 14 minuter i mobiltelefon..det sätter sina spår på örat! Det vill jag lova!"

Herregud..tänk att man samtalade 14 minuter i mobilen! Det var dagar det! Stackars lilla röda öra!

Nu kan jag gå omkring och le hela dagen...tänk vad en liten anteckning kan göra för att förgylla livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0