Höstlördag..

och med bästa syrrorna i stan kunde jag åka iväg och träna på fm även om finaste maken jobbar långa skift! Så hiskeligt skönt! Även om min axel inte alls mår bra. Riktigt ont gör den faktiskt. Måste få vila lite, jag vet. Men den måste också träna för att bli starkare. Omöjlig ekvation.
...
Funderar på att ta med hela min fina familj till storheden en sväng på shopping. Har hittat så fina gardiner på hemtex och försöker följa fina L:s råd om att bli en medveten konsument. Jag har tittat på dem, känt på dem. Tyckt att 1000 kr för gardiner till rummet är för mycket pengar. Jag som inte köpt gardiner på flera flera år. Gardinerna jag har nu är säkert 10 år gamla....Så egentligen så är jag väl väl värd att investera gardinerna....eller ska man hänga upp några gamla istället? Fast det var ju inte sådan gardiner som jag sett framför mig att det ska vara för att det ska bli riktigt mysigt. Men 1000 kr. Det kan man göra trevliga saker för. Man kan gå på två massager..t ex...man kan äta lunch på stan varje dag i tre veckor....Man kan köpa nya jeans och någon ny tröja..kanske nya underkläder....eller så kan man köpa de fina gardinerna som jag nu trånat efter i flera veckor....Men jag har ju också fått en rejäl löneförhöjning så kanske borde jag fira och skämma bort mig själv? Hm...jag ska fundera en stund till! Men storheden känns lockande för en gångs skull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0