Höstsnuvig...

känns det som att man blivit. Kanske är det allt som legat på mina axlar som är påväg ut nu när man får andas lite. Så skönt att ha vissa saker bakom sig och andra framför sig. Fokus blir enklare då!
...
Har haft besök av finaste M. Hon har äntligen tagit tag i sitt liv och flyttat fokus från allt och alla till sig själv. Nu är det M som är viktigast i M:s liv. Och när hon är det så kommer hon bli en bättre person för alla i hennes omgivning. Lyckligare, piggare....Jag är så stolt över dig vännen. Lycka till och fortsätt kämpa!
...
Nu tänker vissa..ja just L, du kanske kan lära dig av ovan skrivna. Ja..det kan jag. Men jag är så ego så jag har alltid haft fokus på mig själv också. Går på massage och tränar...bloggar...och tar långa promenader i skogen. När jag får min egoboost så kan jag sedan få vara där för många, men jag har tagit hand om mig själv först. Det finns en anledning till varför man ska ta på sig syrgasmasken på sig själv innan man hjälper någon annan vid en flygplansincident. Detsamma gäller i verkliga livet också.
...
Jag borde bege mig till blodcentralen och dela med mig av mitt röda guld..men nu är jag ju inte riktigt frisk så jag får vänta några dagar till...jag har fått ett vädjande sms om att de har blodbrist. Så ni som är pigga och krya, far och gör en insättning på blodbanken. Det kan vara väl värda droppar i slutändan!

Kommentarer
Postat av: lina

Tack för lycksele! Är också urlakad:) kram lina

2010-10-12 @ 14:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0