Ledig fredag...

vet inte när jag hade det senast...man är inte riktigt van vid det! Även om jag inte borde ha en tanke på jobb så har jag det ändå. Måste in till stan och Telia för att fixa med min nya jobbmobil som bara visar "ingen service"...jag kan inte fatta varför den gör så, men då är jag också en grymt oteknisk person. Det är verkligen ett mount everest för mig det där med teknik. Tur att de finns de som tycker att det är kul!
...
Ska gå ut med mina fina barn och hundar och njuta i solen och av den fina höstdagen..sen blir det stan med syrrorna och sen gomiddag med familjen...
...
Idag går stora kramar till bästa H...härda ut idag...att begrava en förälder är som att få sätta punkt för en sak, och i morgon får du börja på ny mening. Det kommer att kännas lite enklare om än saknaden alltid kommer att vara där..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0