Alldeles för litet huvud.....

...det måste jag då ha...för det känns som att det hela tiden svämmar över av idéer! Nu har jag åtminstone skickat över en hög med idéer till en presumtiv samarbetspartner och jag hoppas och hoppas massor att de nappar!
...
Ibland undrar jag vad jag har för begränsning i mig som gör att jag inte tar steget fullt ut och förverkligar åtminstone några av mina idéer. Det känns ändå som att jag närmar mig dem hela tiden, så jag står inte stilla. Jag samlar kanske mod, eller kraft..eller vad fasen som helst! Men egentligen är det kanske strukturen som fattas. Då kanske det blir läskigt?!
...
Hur det än är så hoppas jag att personen som jag kontaktat tycker att idéerna är bra. Så bra att de köper konceptet och jag får möjligheten att förverkliga mina tankar och släppa fram fler. För slut på idéer har jag inte. Det finns hur många som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0