Kloka ord av en inspirerande kvinna...

..har jag fått som andlig spis till lunchen då jag var och lyssnade på Ebba Lindsö som föreläste på Norrbottensteatern idag. Innan det fick jag massor av klokskap av fantastiska kvinnor som jag träffar via mitt jobb. De är helt underbara och kloka. Tänk hur klok jag måste bli när jag blir gammal, med tanke på hur mycket klokskap jag möter varenda dag!?
...
Tänk att man har förmånen att vara med i ett fantastiskt nätverk som Magma är! Det är verkligen en massa starka kvinnor som förstår att göra det omöjliga möjligt genom att STÄRKA varandra. Genom att stå enade och ställa upp på varandra! Mer sånt till världen!
...
Mina fantastiska klienter i morse konstaterade att det kanske är hög tid att inse att man inte är universums mittpunkt och att jorden inte kretsar kring en. Ja, var mitt svar till dem...men glöm aldrig bort att universum vore mycket fattigt utan just dig..och att just du gör världen lite vackrare genom att finnas till! Universum skulle sakna stjärnglans om inte alla fantastiska personer fanns! Värdefulla är vad vi alla är!
Kram alla fina!

Kommentarer
Postat av: Erran

Du skriver så många kloka saker! Själv blajjar jag bara ur mig vad som helst! =)



Hade ni varit till just Pegasos Royal, eller till ngt hotell därikring?? Du får gärna ge tips ifall det finns saker man kan göra där i krokarna =)

2011-04-15 @ 20:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0