Dag 27: Tema "två"

*Två djur: Hugo och Hasse!
*Två låtar som jag älskar är Lisa Ekdahls "I tveksamhetens tid" och Lars Winnerbäcks I dina ögon......
*Två godissorter jag inte vill vara utan är Polly och djungelvrål
*Två träningsformer jag gillar: Löpning och Aqua
*Två favoriträtter: Köttsoppa och stark wok med kyckling
*Två morgon favoriter: En kopp "kommunalte" och hårdmacka med ost och kavvi
*Två klädesplagg: PoP nattlinnet och långkalsonger
*Två böcker på mitt nattduksbord: Babben Larsson och Kajsa Ingemarsdotter
*Två saker jag ska göra i morgon: Kontakta arbetsmiljöverket, städa
*Två saker jag ser fram emot: Tjejmilen och Lasse W konserten!
*Två i min närhet som gör mig stolt: Kusin J:s måleri. Hon är grym! Storebror T....finns ingen som är coolare än du när det gäller pistolskytte enligt Maxi...och när han berättar om dig blir jag stolt. Över att få vara din syster, över att du är grym på det du gör och över min son som kan ge sådan cred...
*Två tv-program: Bygglov och House
*Två som jag jobbat med: K, som nu är på miljögården....Så häftigt med ditt mod att skapa din dröm! M, tacksam över din klokskap, dina tankar och ditt lugn!
*Två som jag pluggat med: I grundskolan: C....jag är så glad över att du äntligen fått hem dina efterlängtade barn! På gymnasiet: Fina M....tänk vad härligt att vi ännu finns i varandras liv..även om du var hyfsat tveksam då i juni -98
*Två rädslor: Att något hemskt ska drabba någon jag älskar.....Råttor! (Eller rädd....tycker de är vidriga små djur)
*Två saker en bra dag: sovmorgon goda vänner
*Två jobb: Ica hemma.....Studentkåren Unitas
*Två drömjobb när jag var liten: Veterinär och Bonde
*Två saker jag noterar på det motsatta könet: Ögonen och rumpan!
*Två klokskaper som följer med mig: Blott de tama fåglarna har en längtan, de vilda flyger....Det högsta är inte att aldrig falla, utan att resa sig efter varje fall...
osv osv osv! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0