Drottningen av Sst...

Jag ska gå och köpa mig en sådan drottningkrona...och sedan ska jag köra detta fantastiska trick! Pappan får vara mitt tjänstefolk nu när jag är väck och jobbar och han är hemmapappa. Jag gillar att ha en hemmapappa i mitt hus!
...
Veckan kom och gick och jag vet inte riktigt vad som egentligen hände. Jag jobbade en hel del....jag sov betydligt mindre än jag vant mig vid som föräldraledig och nu skriker hela min kropp. Ont i halsen och ont i lederna. Tur i oturen ska världens bästa brorsa gå en kurs i veckan. Då kan jag sova i lägenheten som han delar med sina kompisar på arbetsorten. Så skönt att slippa 2 timmars bilkörning idag och 3 timmars bilkörning måndag till onsdag. Så mycket mera sömn till folket alltså!
...
Hemma har livet bestått av att laga mat, tvätta, handla och städa. Men jag har också hunnit mysa med mina fina barn, prommat med doggar och badat i badtunnan med maken. Badtunnan känns som en grymt god investering just nu. Det var så hiskeligt skönt att släppa ner sin trötta lekamen i den igår och bara vara!
...
På torsdag ska jag och maken gå och se förslaget på ritning till vårt eventuella nya kök. Spännande värre! Längtar! Är nyfiken som bara den!
..
Kram alla fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0