Ho ho ho....

vad jag är trött idag. Så där helt matt så ögonen nästan kokar. Tror att det är en släng av hemlängtan, en släng av vad ska jag göra med mitt liv egentligen....och en suck för det 1,5 timmar försenade tåget hem......
...
När jag får förmånen att jobbcoacha så tänker jag igenom mitt val av jobb. Och just nu så känns det som att jag egentligen inte vet om jag är på rätt ställe. Är det verkligen detta jag vill göra? Vissa dagar så känns det som att jag bara vrålar ABSOLUT...och nästa dag tänker jag en dag i taget, en dag i taget....
...
Jag försöker också klura ut vad det är som gör att jag känner så...för det är inte första gången det känns så när jag varit på ett ställe i 2 år. Någon annan som känner igen sig? Finns det 2 års kriser för arbetsplatser?
...
Nåväl, jag har roligt på jobbet....nästan jämt! Försöker vara i nuet och mindfull och hitta tillfällen då jag kan vara det. Idag kom ett tillfälle. Jag gick från gruvområdet ner till Malmberget och där fanns skönhet som gör en otroligt varm och glad..
Njut av alla fina färger! De finns överallt! Det gör jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0