Leverans saknad....

Jag beställde min badtunna så att den skulle levereras när vi var barnfria och skulle ha massor av tid att fixa med den. Ingen tunna kom. Den kom inte heller igår..och inte idag. Den har nått vår stad, men det verkar som att schenker vill förvara tunnan hos sig i flera dagar. Man blir galen. Det stod leverans 5 augusti. Jag vet inte var den leveransen tagit vägen. Men nu blir jag lite förbannad. Inte så lite heller....egentligen.
...
Nåväl..den anländer väl när den anländer. Kanske har sin anledning.....kanske är det för att jag ska ha mer tid att fundera på hur vi ska göra kring tunnan...eller nåt...
..
Så det far mina tankar kring just nu! Men den borde väl anlända i veckan ändock..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0