Redan tisdag..

fasen vad tiden rusar! Jag har varit ofantligt trött i flera dagar. Har tvingat mig själv att promenera till jobbet igår och hem från jobbet idag för att fylla på ordentligt med d-vitamin och frisk luft. Det borde ju vända snart!
När jag läste Alfons och hemlige Mållgan med Mini så kände jag verkligen att jag bara ville gå och lägga mig. Jag ska göra det också. Sen! Jag ska bara.....som han Affe Åberg är så bra på att säga! Det är så underbart när Mini tittar med sina stora blåa ögon och säger: Mamma läsa Alfons mig! Så mysigt att krypa ner bredvid honom i sängen och känna hans mjuka hand i min! Min skatt!
För storkillarna är det Star Wars lego som gäller för hela slanten. Jag brukar gilla att leka och bygga med lego, men nu är jag verkligen bara jätte trött. Ser fram emot helgen i stugan och lediga dagar med sportlov med fina skatterna....Det behövs..och så längtar jag efter gammelhunden som är hos mamma. Nu ska vi äntligen få hem honom!
...
Nä..kanske är det för att jag inte druckit något kaffe som jag känner mig så trött...kanske måste koka..eller som man ska säga: Jag vill koka kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0