Day 24 – Something that makes you cry

Jag är en intensiv person med nära till mina känslor. Jag skrattar mycket, jag blir grymt förbannad och sen jag fick barn så gråter jag till det mesta...
  • När jag väntade Maxi blev Anna Lindh mördad...då satt jag och grät i timmar
  • Jag grät när fotbollstjejerna tog medalj i EM eller VM samma år...
  • Jag gråter när jag ser film, både av glädje och sorg
  • När Charlotte Kalla körde tour de ski där i backen och Gunde sprang brevid då sprutade tårarna av stolthet, vilken tjej!
  • Jag gråter när barnen sjunger på luciatåget, eller berättar något fint. Ibland står jag i dörren och tittar på dem när de leker och gråter en skvätt..av att tiden går och att de tycks bli kloka killar!
  • Jag gråter till minnen. Jag gråter av saknad och tomhet efter älskade personer som inte finns hos mig fysiskt.
  • Jag gråter när jag är trött och känner mig otillräcklig.
  • Jag gråter när man sjunger Den blomstertid nu kommer" på skolavslutning...
  • Jag gråter på bröllop, för att alla är så fina...
Jag kan fortsätta göra listan lång. Jag och Helena Bergström, vi kan grina vi!
Tårar är verkligen befriande och renande. Jag känner mig alltid så mycket starkare efter att jag har fått bryta ihop och böla lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0