Day 29 – Your aspirations

När det gäller familjen så är fammo och faffa min "målbild". Att få leva nära den man verkligen älskar, på en plats som man älskar....att ha en nära relation till sina barn, barn-barn..till sina syskon. Så vill jag också ha det! Jag vill att det ska vara självklart för mina syskon att jag dyker in på en kopp kaffe, och att de alltid känner sig välkomna hos mig och oss. Jag vill att våra barn alltid vill komma hem och att vi får förmånen att ta hand om deras familjer så småning om!
När det gäller jobb och karriär så har jag flera spännande projekt i "pipen" just nu. Spännande att jobba med dem! Men en dag så hoppas jag att jag kan använda alla mina kunskaper och erfarenheter som jag samlat på mig genom åren till att ha min "Gröna omsorg"....Ge ett lugn och en frid för barn och unga att hela sig själva på!
Jag strävar också efter balans i livet. Att både skratta och gråta..stressa och slappa...allt i en typiskt svenskt lagom dos! Jag vill ta hand om mig själv på ett bra sätt så jag räcker länge! För det är en målsättning jag har..jag vill leva ett härligt liv! LÄNGE och LYCKLIG!
Då behövs lite glamour i den trista vardagen...
NJUUTA AV LIVET! Av stunden just nu..just här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0