Midi fyller 5 år...

Fatta att lilla pyret fyller 5 år idag! Galet är ordet!
Han är en helt fantastisk liten kille...godhjärtad och ödmjuk och med ett leende som man smälter av och ögon som är så fulla av liv och bus! Jag är rörd av hans omtanke om andra! Envis som synden..påhittig och verbal! En fantasi som man önskar att man kunde låna och se bilderna som du ser dem! Klok!
Finaste Midi, jag är världens stoltaste och lyckligast lottade mamman i världen som förunnats en skatt som dig! Du är den finaste Midin i världen och det finns inget barn i hela världen som jag hellre skulle vilja vara mamma till än just du! Tack för att jag förunnats en sådan gåva! Min skatt och mitt guld..och den finaste skrutten i världen! Grattis på 5 års dagen..mamma älskar dig!

Kommentarer
Postat av: mamma

jag har presis samma tankar av min dotter som är mamma till 5 åringen jag skulle inte byta med henne något men tyvär får jag intee ha henne ensam hon har ju fam o barn men ändå är hon alltid med mina tankar tanken vad gör hon ny näer hon har tid komma hem till mig ländar efter henne varje dag jag hoppas att jag skulle bo närmare henne att jag skulle kunna vätra min hjärna o få liten tipps att alt är inte svart fast det se ut så det fin alltid annan färgi om man tittar det de andra ögon jag har en underbara stor flicka som alltid finns tär när man behöver jag älskar dig å är lycklig när hon är det

2011-01-15 @ 22:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0