Trevlig lördag.....

Även om jag varit aningens trött efter gårdagens vinglas och öl på Invit...När jag väl baxade upp mig från sängen så har jag renbäddat och tvättat....fixat med disken och bakat morotskaka som vi tog med oss på vår turne. Jag kan dock inte göra den lika bra och god som Anci som är världsbäst på morotskaka! (Fråga min bättre hälft, han är expert på just morotskaka) Egentligen dumt att baka något som kommer kännas halvtaskigt bara för att A:s är så fantastisk!
...
Efter lunch tog jag en stödvila i soffan....sen hoppade vi i bilen och begav oss mot Leos lekland med barnen. Så mysigt är det att busa hela familjen...sen studs i bilen och mot Boden och fina familjen S i Hampis. Ungarna stormtrivs där! Å vi med! Blev bortskämda med god middag och så många glassar som ungarna bara orkar äta!
...
Sent begav vi oss hem, eftersom ungarna absolut ville stanna ett tag till. Det är inte ofta Maxi vill vara någonstans utan mankemang så det gäller att njuta! Nu sover alla fina skatter..jag ska tassa ner i källaren och smyga in i mitt favvorum i detta hus: BASTUN!
Ha en najs lördagkväll/natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0