Vårkänslor...

Även om det var isande kallt att gå på kvällsprommis med hundarna så har jag fått vårkänslor! Jag tittar på mina gardiner som jag i oktober/november längtade efter..så känns de nu helt fel! Jag vill ha in ljus! Å hur tänkte jag med svarta blomkrukor?? Å BLOMMOR! Jag vill bada i tulpaner! Vårkänslor helt enkelt!
...
Har försökt få maken att köra ett städrejs med mig nu men han försöker "söva" maxi....Det är ju grymt nödvändigt och det gör han ju absolut INTE om det är en garagestund som hägrar...Städa är inte fullt lika intressant!
...
Ska ställa min väckarklocka och ta mig iväg och träna i morgon bitti. Vi får se om jag lyckas. Hoppas!
Stor kram alla fina och kloka!

Kommentarer
Postat av: Helene

Du är duktig du som tog dig ut och tränade på lördag morgon :) Jag har också stirrat på "vintergardinerna" som stirrat tillbaks men idag tog jag mig till stan och köpte nya, de ska upp idag lördag.. Krasslig är jag i både kropp och själ men hoppas åtminstone kroppen strax är hel så jag får ta tag i själen sen... Kram på dig Lisa

2011-01-15 @ 14:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0