Dag 18: Känslor

Den här bilden på en superarg Maxi tog jag för att kunna bevisa att ungen var långt ifrån nöjd jämt när han var liten.....Även om han mestadels var en lycklig och nöjd unge så fanns givetvis många stunder som den ovan.
...
Vi pratade om hur viktigt det är att visa känslor när vi gick hem från kyrkan i fredags. Jag behövde snyta mig efter alla tårar som bara en skolavslutning kan tvinga fram, och berättade för min son att jag är så glad över att jag har ett brett känsloregister. Jag blir hiskeligt arg, jag blir rörd, jag blir ledsen och jag blir otroligt lycklig. Det är jag glad över. Jag är också tacksam över att jag fått förmågan att släppa ut alla dessa känslor så det inte blir kortslutning någonstans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0