Saker som gör en glad....

Min bättre hälft brukar säga: "Den som säger att lycka inte går att köpa har bara inte hittat rätt butik..."
Det är provocerande...men nog måste jag säga att det finns saker som man kan köpa som gör en lite gladare....
Maken kom hem med dessa från Ica...och nog tusan har de gett mig lycka...varenda gång jag ser dem gör de min vardag lite gladare:
När jag gick på stan igår för att hitta något fint till min fina vän mamman på Bäst sprang jag på fina saker på Mique. Men jag är nog som små barn egentligen. Jag blev barnsligt lycklig av paketet!
Tagen som fanns i många olika varianter på butiken är helt gudomlig. Älskar sådana små "onödiga" detaljer!
Givetvis är jag mest glad över att faktiskt ha vänner att "tagga" på det sättet! Jag är tacksam över det! För även om jag gärna shoppar små tänkvärda saker så är jag ändå mest lycklig åt sådant som inte går att köpa...
han Di Leva lyckas bra med sina låttexter, som denna!

Kommentarer
Postat av: Mamman från Bäst

Det är en ynnest att få ha vänner som du!

2011-03-10 @ 07:58:44
URL: http://www.siggeshus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0