Solig söndag...

som tillbringats med ungarna i kullarna....Så läskigt det är att åka bob snabbt som f-n...men vilka kiknande skratt! Å trötta men lyckliga barn har varit ute hela dagen i vårsolen...
Vårsol=grilla=kaffe=bulla i massor...kände att jag verkligen var i stort behov att vara och träna då finaste maken jobbar eftermiddag och jag då inte har möjlighet att träna efter jobbet..eller lunchpasset på torsdag då jag är i Piteå så jag for till Pontus på passet som är kl 18.00. Så skönt!
...
Annars har jag bara hängt med mina fina barn i helgen..och fått träffa efterlängtad vän som kommit hem från en semestertripp..Jag unnar dig verkligen semester vännen..men det är ack så jobbigt att inte kunna ringa dig och bara prata lite i vardagen. Inte för att något särskilt hänt, eller att de varit viktigt..men du är viktig i mitt liv och jag behöver våra okynnessamtal i vardagen!
..
Nu ladda för en skön vecka! Ha det gott alla fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0