Tydligast har man fyllt 23 ;)

Å till och med solen visade sin bästa sida över stan! När jag var liten var det mycket viktigt att poängtera att jag fyllde år på VÅRvintern. Å så rätt jag hade! Nu känner man verkligen att det finns hopp om sommar...solen värmer gott och fräknarna börjar ploppa fram i ansiktet!

Vi åkte spark på isbanan som är upplogad runt vår fina stad...mysigt! Maken hade bakat en tårta till mig, som han ställt på köksbordet för att svalna..när vi kom hem så visade det sig att hundarna börjat kalaset utan oss. Måste vara så att storhunden ville ha en privat hundfest eftersom han fyllde två år dagen innan;)
Tänk att man har vänner som kan göra så här fina paket? Man nämns nästan inte öppna. Innehållet gick heller inte av för hackor. Mini vägrar lämna ifrån sig den finfina tesilen och i morse så testade jag muggen...det var en god kopp att dricka ur!
Man kan ha trott att jag fyllde minst 50, för jag fick många fina paket:
Bastuölen på en liter ska jag ta med nästa fredag när vi ska basta hos finaste M på kronan och lyssna till en mycket speciell show..tydligast inspirerad av en Thailandsresa ;) Ser fram emot det vännen! Iofs så har det redan fyllt sitt syfte, för jag känner i magmusklerna att jag skrattat mycket igår!
Många finfina blommor hade gästerna också med sig. Jag älskar blommor och nu är det bäst att jag vårdar dem ömt så jag får njuta hela veckan..jag fick även en massage, barnpassning, presentkort på D-store, bastudofter, hudcreme, godis, vin...osv...man kan verkligen tro att jag fyllde jämt och fint. Det gjorde jag ju iofs. Min ålder är delbart på två!
...
Första alla hjärtans dag som jag och fina maken fanns i varandras liv för 10 år sedan så fick jag tulpaner i en vas med ett kort som det stod puss och kläm på av honom. Vasen fylldes med nya fina tulpaner igår...tack min skatt!
Sammanfattningsvis en toppenfödelsedag...tack alla snälla och fina som kommit ihåg mig! Det värmer mitt lilla hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0