Dag 10: Detta gör mig glad

Vattengympa gör mig glad...oavsett hur taskig dagen varit så känns det alltid bättre efter ett pass...både som instruktör och i plurret!
Blommor och speciellt tulpaner älskar jag! Jag älskar färgen..och omtanken när man får en bukett!
Efterrätter...älskar att göra efterrätter..och älskar att äta efterrätter..och älskar att bjuda på efterrätter!
SHOPPA...gör mig glad...speciellt saker med mycket färg..som t ex på desigual!
Borta bra med hemma bäst..älskar att vara i stugan! Blir trygg, glad och harmonisk när jag får vara där!
Att få göra saker med mina fantastiska vänner gör mig glad..som när vi var till storforsen och badade spabad och provade vin och choklad..det är verkligen en skatt och en injektion av glädje.
När mina barn kommer hem med fantastiska alster blir jag glad. Som detta luciatåg som Maxi gjort...eller det underbart fina morsdagskortet som Midi gjort..Jag älskar mamma...och så en pärlplatta och annat fint! Varmt långt in i hjärtat av glädje..
Frukost..hotellfrulle eller uppdukad hemma är inte av så stor betydelse..bara jag slipper fixa och plocka undan så är jag glad!
En stor kopp kaffe med mycket mjölk! Det blir man glad av..när man är trött kan man nästan bli lyrisk och religiös över en kopp kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0