Köksbygge....

..är det vi pysslat med här på Sst den senaste veckan. Fint blir det! Min fina tapet hänger nu på väggen. Köksskåpen är på plats och fyllda med kökspinaler. Jag är ingen materialist, men ett nytt kök (som varit en dröm och en längtan under många år) kan verkligt beskrivas med ordet LYCKA!! ... LYCKA, så kan man också beskriva det att få hem sina barn efter 5 dagar hos mormor..och att bonusbarnet kommer hem och som grädde på moset få fina systeryster till stan. Jag är så tacksam över att ha goda relationer i min stora familj. Att jag har en mamma som vill, kan och orkar vara med mina barn och att mina barn älskar att vara där. Det är en ynnest! För även om jag tagit ledigt för att hänga med mina barn, så såg nog mamma att vila var det som jag behövde just nu. Även om jag kanske inte har vilat, så har jag ändå haft förmånen att bara ta hand om mig själv i några dagar. Det är välbehövligt! .. Jag är inte någon TV-freak. Jag har svårt med ljud och blir galen på maken som vill ha på TV:n som skrälljud bara för att. Jag stänger av och maken slår på TV:n...sen går han ut ;) Jag följer inga serier, men kan gärna slötitta ibland. Ett program som jag gärna följer när tillfälle ges är Så mycket bättre. Idag var det min favorit Eva Dahlgren som hyllades. Tårarna bara rann. Hon är en fantastisk människa som delar med sig av sina funderingar och hjälper mig och andra att sätta ord på tankar och känslor. Laleh´s låttolkningar är grymma! Liksom Mikael W's. .. Ha det gott alla fina och kloka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0