L+teknik= virrpanna!

Igår försökte jag och försökte jag få upp lite bilder som skulle beskriva min fantastiska helg. Å jag kunde inte hitta infoga bild knappen på bloggen. Idag petade jag runt eftersom den fortfarande var borta och kom åt en knapp på skärmen och vips var den tillbaka! Kul att man vet att man tryckt på den knappen vid något tillfälle!
Tänk att vakna, gå ut i nattskjortan och gummistövlar och se detta! Fatta att man har hemlängtan ibland! Höstdag, krisp i luften och klarblå himmel..och SOL!
Jag, Midi och Mini tog en prommis till världens bästa storebror och morbror och på hemvägen så fick vi se detta! Precis "under" regnbågen såg vi två älgar kvällen innan då vi anlände till stugan. Förrutom den otroligt vackra regnbågen som fanns i mellanlandet mellan den strålande solen och det mjuka regnet så såg vi också en ståtlig Tjädertupp på vår vandring!
Söndagen gick i regnandets tecken så våra lunchgäster bangade besöket. Jag förstår inte varför? Det var så mysigt i rökkåtan som vi har på tomten...där satt vi och njöt för fullt av söndagen och muurikkahamburgare! Mumma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0