Middag med goda vänner..

..är som en skön filt i soffan när man är lite frusen! Tack fina gudfar GF och J för tacos på en tisdag! Att bli bjuden på middag och surr en dag mitt i veckan är verkligen en present som jag uppskattar! Så skönt att få komma till dukat bord, och att få trevligt sällskap och slippa städningen! Det är en kärlekshandling!
En annan kärlekshandling i mitt liv just nu är att finaste maken och bästa svärfar river och bygger och fixar i vårt hem. Väggar ryker och fönster byter plats! Gamla element går hädan och nya kommer upp i all hast! Den största kärlekshandlingen är ändåock att maken tapetserar med den tapet som jag blivit förälskad i..även om han nog hellre haft en sådan vit och fin. Jag är ingen person som passar med vit och fin, även om jag tycker att det är OTROLIGT vackert i magasin och hemma hos andra. Jag är en intensiv person, med hjärta och temperament. En sådan person ska ha en tapet med attityd, och just det har Boråstapeters designer Hanna! Jag älskar den tapeten. En L tapet!
..
Så ni fina som har vägarna förbi ( Ja, vi återgäldar gärna kärlekshandlingen med middag/lunch/kaffe även om det är ett smärre kaos i huset!) får se en fantastisk förändring av ett älskat hem. Jag vet att hemmet kommer bli ännu bättre efter denna make-over....och förhoppningsvis rymma ytterligare familjemedlemar inom en inte allt för avlägsen framtid! Jag pratar givetvis bonusbarn !
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0