Aquadags...

Efter att ha tagit en paus i våras är jag nu redo för att aktivera träningssugna i vattnet! I min sedvanliga tidsoptimism har jag förträngt att det tar tid att sätta ihop ett program, att man behöver musik och rörelser och att de helst ska passa ihop. Att man ska bli glad av musiken...pepp och att man får tänka efter på slutet.
Jag har slängt ihop ett program. Ibland kan man gå på rutin och magkänsla. Jag har ingen aning om det kommer bli bra, det vet jag inte förrän i kväll när jag testat programmet. Det brukar bli bra. Kanske någon justering krävs.
Ser fram emot kvällen...även om mitt huvud försöker säga sov för faan. Men sova ska jag göra sen, kl 21 när jag är hemma igen. Det blir många timmar att sova om man går i säng kl 21 och kliver upp 7.15!
...
Idag har jag och maken varit och sett ritningarna på vårt nya kök! Vi kommer inte ha några överskåp, men en grym köksö! Jag vågade knappt lyssna när han sa vad det skulle kosta, men blev absolut lyckligt överraskad att det landade på hälften så mycket som jag trodde....puh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0