Fredagsfrid!

Även om jag inte är ett dugg klokare idag eftersom min mejl på något vis inte tagit emot flera viktiga mejl som jag behöver för att kunna jobba så känns det OK för mig. Jag kommer hinna lösa det på måndag. Eller tisdag. Det mesta löser sig! Nu är det helg och jag behöver inte lösa något! Förrutom lite lasagne till middag i morgon. Bonus har önskat det!
..
Jag ska dra på träningspass i morgon bitti. Det känns hur bra som helst nu. Kanske inte lika klokt i morgon bitti. Men sen, när passet är över då kommer det kännas som en bra idé. Jag vet. Det blir bra. 
Sen ska jag hämta finaste Ch och hänga med henne här hemma i några timmar. Ska bli så skönt att få se henne och vara med henne en stund såklart!
..
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0