Alla hjärtans dag!

har det varit idag. En dag som skulle ha tillbringats i Kiruna, men som efter att både mini och maxi kräkts under natten gjort så att jobb böts mot VAB. Känns konstigt att VABBA, det var första gången som jag har vabbat sedan jag började på mitt nuvarande jobb för 2,5 år sedan. Friska barn...och en man som brukat vabba glad i hågen!
...
Idag fyller min älskade storebror 35 år. Han är en klok och genomsnäll person. Som man önskar att hade förmågan att se hur fantastisk han är! Morbror är verkligen maxis största idol. Han vill mest av allt bli som morbror. Nu längtar han till torsdag då morbror kommer till oss och ska sova i samma rum som honom. Dessutom ska han ta med sig jägarexamenboken till honom, och jägarexamen, det slår högt för våran big guy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0