Guns'n'roses

Idag fyller tydligast guns'n'roses sångaren Axl Rose 50 år. Herre min je! Men iofs så inser man att man själv inte är så purung när någon frågar och så svarar manick inser att det man tyckte var nyss var 15 år sedan!
...
Insåg i min förvirring och stress så insåg jag att det är 11 år sedan jag och finaste maken började dejta! 11 år sedan, ja, det är ju helt otroligt! Fasen vad tiden går! Och vilken tur att man själv inte blir äldre, bara snyggare! (å att maken också blivit det!)
...
Nu är jag åter i Kiruna för tre arbetsdagar. Tåget var inställt i morse och buss blev alternativet. Att åka buss till Kiruna är en pers. Men det går. Allting är relativt. I morgon ska jag ner i gruvan och jobba! Inte nu bryta malm, men få träffa dem som gör det och få jobba med dem! Kul! Ser fram emot det!
...
Något som absolut inte är kul är denna hemska händelse i Göteborg där en 10 årig flicka har skurits i halsen utanför skolan av en okänd man. Vart är världen påväg? Hu, vad skulle man göra som förälder om ens barn skulle bli utsatt för ett sådant brott på skolan. Var försvinner tryggheten för barnen då???? Hu. Jag skickar varma tankar till flickan och hennes familj. Å är tacksam över att hon mest troligt överlever. Sen börjar nästa resa, att våga leva ett normalt liv igen. Att våga vardag. Tänk att man kan bli knivskuren i skolan i Sverige 2012. I fredstid. Absurt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0