klibbigt och kletigt...

..ja nästan tropiskt är det där ute. Känns konstigt under denna sommar som knappt bjudit på någon som helst värme. Men tydligast ska det bli fint i morgon. Då vet jag var jag och två av mina barn är! Midi är på minisemester hos farmor och farfar i stugan. Tomt är det utan honom. Fast jag tror det är nyttigt för samtliga familjemedlemmar att det är just midi som får lyxa till det med egen semester!
..
Ens egen semester håller på att ta slut. Känns jobbigt att tänka att det snart är dags att gå tillbaka och jobba heltid igen. Jag som precis vant mig så bra vid att sova till 9-10-11 varje dag!
...
Det blir nog bra. Hur det än blir! 
Kram alla fina
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0