Stuglängtan!

Jag längtar till helgen och efter att få vara i stugan. Verkligen bara vara. Inget mer.
Jag längtar efter att kasta några kast i sjöarna i närheten, kanske dra någon abborre på mete...Jag längtar efter en bastu och kanske en kall norrlands. Jag längtar.....
...
Jag gillar att ha stugan full med fnissiga ungar. Gärna deras föräldrar också såklart...Fast just det med fnissiga ungar gillar jag. Att lyssna på när de tisslar och tasslar är så energigivande. Som att det bara bubblar i ens egen kropp. Lyckoboost kallas det kanske. En egoboost för mig. Fylla huset med ungar för att jag ska må gott! Jag gillar såklart också att fnissa i kapp med mina fina vänner också...och hade min kusin JA fraktat sin stjärt till stugan och fnissat med mig en helg så skulle cirkeln slutas på något sätt! Fasen vad kul det vore!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0