Att inte ge upp...

Jag brukar försöka ge upp. Sådär bara kapitulera för ett faktum. Det brukar funka i någon minut och sen tänker jag bara,hur svårt kan det va? Å reser mig igen. Helt galet ibland. Helt härligt andra gånger. Men ibland önskar jag att jag bara skulle kunna ge upp!

I veckan tänkte jag ge upp de sista poängen i en kurs. Tänkte att jag ändå fått med mig mycket av den och dess deltagare ändå. Men i natt bestämde jag mig för att inte sova förrän uppgiften som legat som en blöt filt över mig var inmejlad. Å sen var saken biff! Så himla härligt! Nu är det två tentor och en skrivuppgift kvar så är jag i mål. Tänkte försöka mig på en tenta i morgon och påbörja den andra idag.... Har jag nu tagit mig hit är det bara så lite kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0