Semester

En underbar vecka med goda vänner och weekend med Legoland går mot sitt slut! Nu sitter jag på en färja mellan Danmark o Sverige och längtar hem till min säng! Efter en vecka med olika sängplatser, sängstandard och sovsällskap så finns det få saker som jag kan värdesätta lika mycket som min egen säng!
Har försökt göra som man gjorde som ung vuxen...sova på stolar/soffa på färjan/flygplatsen osv.... Det går en liten stund..sen går det inte mer. Tur att min bättre hälft inte har samma bekymmer så nån av oss har sovit innan färden norrut startar. Vi ska hämta efterlängtad bonus i Borås och sedan fortsätta norrut och målet idag är Sundsvall....
...
Det är med tacksamhet jag har varit på Legoland med mina killar, även fina bonus har varit med oss på semester. Jag är tacksam över att vi har möjligheten att vara lediga med våra barn och ändå ha ekonomiska förutsättningar att komma iväg på semester.
...
Legoland kommer vara ett minne som jag länge kommer kunna värma mig på! Vilken värme hos personalen! Så mycket bus och upptåg och hur de bjuder på sig själva! Helheten och alla detaljer som man upptäcker lite i sänder! Även om vi inte kommer göra resan igen, så hoppas jag att någon jag känner vill ha sällskap dit av en till vuxen så jag får åka dit igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0