Julen är snart här!

Å jag är tacksam över att vara i sol och värme! Känns liiite konstigt med julgranar och pumlor här, men de färgglada ljusslingorna gör sig perfekt i den karibiska kvällen! 
Nu är det tre dagar kvar här i värmen innan jag åter är hemma i egen säng! Känns skönt att vara hemma snart men också skönt att det inte är riktigt ännu, för jag har precis kommit in i den rätta semesterlunken! 
Jag tror att jag är klar med allt förutom maten till jul...ja, lite inslagning är kvar att göra! Men snart så! Är så glad över att vi bara köper julklappar till de som inte har egen inkomst! Skickade iväg ett kuvert med en slant i till några som behövde det. Tacksam över butikers möjlighet med att beställa och betala och att de sedan hamnar hos den man vill ge saken till direkt... Skickade lite lego till två små som behövde en julklapp...
Även tacksam över att kunna bidra till ambulans, barnmorska, vaccin, mat och annat via röda korset! 
Har du nånting över till någon annan! Ge! 
Kram alla fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0