Rapport från paradiset!

Här är vi nu äntligen på paradisön Tobago och genomför den bröllopsresa som skulle gått av stapeln 2003. Det är precis lika underbart som jag minns det från 1995 då jag besökte ön senast! Havet är varmt, stränderna lena och supersköna! Carib-ölen svalkande god! Vi njuter! Känns som att livet gått i hundra nittio och att jag äntligen får möjlighet att landa. Så härligt! Om några veckor får jag lägga ytterligare 15 högskolepoäng till handlingarna och att jobba heltid och plugga heltid och vara förälder är aningens för måna bollar att hålla i luften kan jag ibland känna. Efter jul har jag 5 veckors paus från pluggandet så det känns skönt att ha en sak mindre att tänka på.
Men nu, nu gäller det att sola och bada.....att njuta av att inte laga mat och städa! Att få visa min bättre hälft vart min första charterresa gick...och varför jag alltid längtat tillbaka! Det har funnits med på min bucket-list och äntligen, äntligen får jag sätta en bock på det!
Njut där hemma mina fina och kloka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0