ÅÅÅÅåååå mamma, måste jag gå till skolan....

...så har det låtit här hemma hos mig idag.....Midi som inte vill gå i skolan efter jullovet. Å han har ju JÄTTE LÄNGE kvar att att gå i skolan...SUCK...och han MÅSTE lära sig en massa nya saker SUCK....
Annat är det med mamman i detta lilla eller faktiskt numer stora hus....Jag förklarade att jag först gått i förskola och sedan i grundskola och sedan gymnasiet och därefter i massa massa år på universitetet och att jag nog mest troligt aldrig kommer sluta gå i skolan eftersom jag hela tiden inser att det finns så mycket som jag behöver bli så mycket bättre på och så mycket klokare om.....
Jag är lyckligt lottad och omgiven av människor som ger mig tillfälle att lära mig att göra om och göra rätt...
När jag gick på gymnasiet så var jag såklart inte lika korkad som jag är nu. För när jag var tonåring så visste jag ju precis hur allt funkade. Hur dum var jag inte som började läsa och förstå att jag inte förstått!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0