I livets villervalla...

är titeln på en lunchinspiration som jag och kollegan kommer att hålla vid några tillfällen framöver. Att vara där i villervallan och veta vart jag ska, att räcka till!
...
Efter en tid i extrem villervalla känner jag att jag har koll på vart jag ska och att jag räcker till. Aningens trött kanske. Men nöjd. Känner att jag vet vad jag har för plan! Kanske är det för att maj månad har startat och för att jag då knyter ihop en och annan säck för att kunna vara ledig heeeela sommaren. Varje dag nu så avslutar jag uppdrag och på lördag kör jag sista vattenpasset för säsongen! Helt underbart skönt! Sen gäller det bara att fortsätta träningen på egen hand...det är ett annat kapitel!
...
Nu virvlar åter stora snöflingor mot marken. Det känns helt ok idag. Ska inte ens cykla in till jobbet idag då jag ska vidare på marknadsföringsuppdrag på eftermiddagen/kvällen. Ska bli kul!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0