Ä

På Ä finns det massor med lämpliga bilder och ord! Som underbart härliga ÄPPLEN! som dessa på bilden, egenodlade i trädgården. Sura som tusan men ofantligt goda med kanel och socker i stekpannan!
Eller den här bilden. På min ÄLDSTA son och hans skalman. Tänk att tiden kan gå så fort!!??
Det finns också ett gäng ÄLSKADE vänner....
Å Ärr som inte är missprydande fast de är stora, tjocka och i ansiktet. Vilken tur att jag är så snygg så jag inte blir ful av lite Ärr!
ÄKTA kärlek...till varandra, sina barn, barnbarn och till v'ärlden!
När vi varit på ÄVENTYR så kan det vara bra med torkmöjligheter!
 
Hela livet är ett ÄVENTYR! Jag är så glad över att få vara med på det! Jag är glad och tacksam över att få ÄLSKA och ÄLSKAS, att jag ÄRVT egenskaper......
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0