W

med några dagars förskjutning kommer så mitt W som självklart för de som känner mig blir:


Lars Winnerbäck! Vilken låtskrivare! Jag älskar hans texter, och hans röst! Om en vecka ska jag stå i folkvimlet nedanför scenen med min vän AL och sjunga med i alla sångerna! Hålla tummarna för att han drar någon gammal goding som extranummer....Ingen Soldat är en favorit...Du min vän i livet en annan.Hugger i sten och Elegi...massor massor massor. Som en annan kär vän som inte var så nykter vid tillfället sa när jag skulle lämna öltältet för att rocka till Winnerbäck...L ska kolla på nån jävvla Rolf Lagerbäck....,
Så så har det varit. Jag och Roffe Lagerbäck...eller var det han, Lars Winnerbäck??!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0