Centrifugen är igång!

Att gå kurs för mig är som att sätta fem spänn i en mackapär och sedan låta den gå bananas. Det bubblar och snurrar och kittlar och skrämmer och lockar!
En härlig kurskompis sa till mig att du verkar så himla nöjd. Ja, jag är ok! Hur skulle det vara att vara mig om jag inte accepterade mig med de resurser och hinder som gör mig till mig? Finns ingen på hela jorden som är bättre än mig på att vara jag!
Jag gör fel, jag säger fel, jag skrattar högt och kraschar tallrikar när jag är arg, kör över rävar när jag åker till mamma (för att inte tala om kylskåp!!) och har ihjäl råttor med tegelstenar....jag är intensiv och förvirrad och djup och snabb och egoistisk och omtänksam och dominant! Allt i ett liksom! I en mix som får nya repor och ärr på resan, men resan är min, inte perfekt, men det är min resa, den enda resan jag gör på jorden så det är bara att gilla läget och fixa seglen!
Tacksam!
Kram alla fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0