Resa, landa, packa upp, packa om, resa.....

...det är vad mitt huvud försöker ställa in sig på nu. Att åka hem och fylla hela mig med familjen så jag klarar en vecka ifrån dem efter dessa 4 dagar som redan passerat. Att lämna min familj för jobb eller annat är en skräckblandad förtjusning. Jag vet att jag behöver jobba och att jag ibland behöver få vara ifrån min familj. Å lika härligt det är med ny input, med samtal med fantastiska människor i mitt liv som exempelvis kusin U så är det lika hemskt att inte kunna sova för att jag inte sover med min familj. Jag är en trött trasa av lite sömn och mycket input. Vilken tur att min familj laddar upp mig igen! Att det räcker att någon av dem är med mig för att jag ska känna mig trygg nog att sova!
Jag tror att det kommer att ta några dagar att smälta denna utbildningsstart. Sen behöver jag någ ett tag för att veta vad jag ska göra med all klokskap! Nu ska jag snart gå på planet, landa och SOVA....sen ska jag ge mig själv tillåtelse att lita på processen!
Kram alla fina och kloka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0