Funderingar....

har jag gott om! Det är härligt att ha en virituell dagbok som bloggen blivit! I sex års tid har jag då och då tänkt och funderat om det stora och lilla i vardagen. Jag känner tacksamhet över att jag bloggat och bloggar så jag kan gå tillbaka och läsa hur saker varit och hur saker är nu! Det ger mig perspektiv på livet och en förståelse för mig och mitt liv!
...
Just nu kretsar mina funderingar kring att snart snart vara ledig och lat med mina killar! Jag längtar och tänker att ibland räknar jag nog mer ned än var mini som ska sluta förskolan gör. Nästan så jag skulle vilja ha en kam och ta bort piggar på! Jag har verkligen ett superroligt jobb. Det är aldrig så att jag sitter och väntar att dagarna ska gå så jag får gå hem..snarare så att jag strax efter fem förstår att jag behövs hemma! På fredag börjar vi ha sommartid på jobbet vilket innebär att vi slutar 16:00 istället för 17. Jag vet inte riktigt hur jag ska hinna jobba då. Det lär komma timmar på kompsaldot!
...
Nu ska jag jaga timmar på sovsaldot, för av någon anledning ligger det kontot alltid på minus! Sov gott ni fina och kloka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0