Sommar, sommar, sommar....

I juni kändes det som att det aldrig skulle bli sommar. Midsommar var så iskall så vi frös med fleecejackor och värmde oss med Kaffe Karlsson.
 
I Juni kändes det också som att jag aldrig skulle bli ledig. Det blev jag. Å det har jag varit och ska var ytterligare en vecka!
Midsommar firades med massor av människor som betyder massor för mig! Hallen var ett inferno av skor...
Vi fick en fin present som inte har kommit till användning just i sommar. Är tacksam och glad för presenten, men mest av allt att vi inte behövt använda den på nästan hela semestern!
 
Jag gick som vanligt bananas när det gäller efterrätterna...
 
 
Vi har hunnit med hamnfest med räddningshelikopter uppvisning:
Vi har ätit rabarberkräm från stugrabarber....och njutit av stora fina pioner från stan...
Sen styrde vi kosan söderut med bilen. tog en natt på Scandic i Sundsvall..
 
och ett besök i fina vännen A:s hemstad Eskilstuna..
 
Vi åkte ner till Kolmården och njöt i dagarna två. Där fanns Bamselandet och massor av spännande djur.
 
 
Jag har blivit riktigt bra på att packa efter år av träning!
Åter hemma passade vi på att njuta av det fina vädret i skuggan med Safarispel och Mix Max.
Njuta av det fina i rabatterna
och så midis efterlängtade ridläger:
Å jag då...Jag har pysslat...
Supersköna tovade tofflor. Jag har klurat och funderat. Jag har njutit av livet. Jag är grym på att vara ledig!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0