Vilken tur att jag har kloka vänner

Jag är tacksam över de kloka vänner jag har omkring mig! De som hjälper mig att ta personligt ansvar och assa på det! Igår var jag rikstrött! Sådär jag har varit helt slut i en vecka och nu dör jag trött...jag var trött redan i början på veckan och då räddade min fina vän kloka mamman från Bäst mig med en promenad. Motion och uteluft är balsam för själen. Igår när jag kom hem från jobbet var jag en häxan surtant upphöjd i 3000. Jag har samarbetat nog ville jag skrika! Jag har tagit hänsyn och anpassat mig och förstått och förklarat! Nu vill jag inte meeeer! 
När jag kom hem plingades matrester i micron! Då kände jag mig grymt välsignad! Matrester måste vara en gudagåva! Tur att jag har en klok person som kan berätta för mig att det är jag och maken som välsignat vår familj! Att vi ger presenter till oss för att klara vardagen, även de dagar då vi inte orkar! Tack bästa kusinfru för det! Jag behövde en påminnelse för att jag, ven när jag inte orkar eller vill är den som skapar förutsättningarna i mitt liv!
Jag åt och gick och lade mig! Nu är jag en piggare version av mig.jag tog mina känslor på allvar och gjorde det jag behövde! 
Hoppas ni fina och kloka är rädda om er! Att ni lyssnar på er! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0