Så var det nytt år...

...det härliga året 2013 har kommit till sin ände...och ett nytt år har fått sin början. Åååå vad jag ser fram emot 2014!
2013 avslutades med sedvanligt julfirande där vi i år hade besök av svärföräldrarna.
Det var en skön avslappnad jul med god mat och nöjda barn! Härligt att få visa hur vi firar jul i Sverige för min nya bonusfamilj som jag  förunnats via gudsonen!
Bästa julklappen som alltid är svärmors kakor! Många har slunkit ner under helgerna och till och med en och annan picknick med kärleken i mitt liv..
Har även fått ta en provsmakning av årets Munkeglögg....bättre och bättre år för år, kan jag summera det med!
Nyår firades hemma i lugne, där ungarna gjorde sin egen förrätt
Mini vägrade oxfilé och åt korvgran istället..
Vi andra åt för femton...
Med en efterrättsbuffé som vanligt....
Nu är vi åter i vardagen. Har klarat av detta berg av ren tvätt som gäckat mig i flera dagar...
 
Ska strax hoppa i bilen och åka ner till fina vännerna i Viken för lite spaghetti och köttfärssås.
Sen är det bara sätta tänderna i teorin igen....2014 är tydligast året då jag ska ta körkort för mc!
Kram alla fina!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0