Tiden bara rymmer iväg!

Fast jag kan inte klaga. Jag har gjort offantligt mycket de senaste veckorna. Jag undrar ibland om mina veckor ibland får bonustid, för jag hinner verkligen olika mycket på olika veckor!
Den här veckan kommer jag hinna med tenta, två utredningar på jobbet, inspirationstimme och kartläggning, firning av pensionär, arbetsplatsträff och planering av utbildningar i höst. Jag kommer även hinna köra pass på Sensia, dela ut vattenflaskor på stan, utbilda mig i valförättning och ta emot röster på söndag. Jag har dessutom förmånen att ha två hundar som får mig att umgås med finfina kompisar som jag får lufta mig med och fundera över det stora och lilla i livet. Utöver det har jag hunnit lära mig massor om skuldsanering och om snabba dyra lån....
Det är en ynnest att få finnas i många människors liv. Det är också en ynnest att få vara del i många olika sammanhang! Men so far denna vecka är jag nog mest tacksam över att tentan är avklarad! Det skulle känts surt att inte fått den klar.
Nu är det tre snabba denna vecka på jobbet och två nästa vecka. Sen är det nästan nästan sommarlov. Jag ska bara..som Alfons Åberg...Å jag ska bara ta hojkortet under sommarledigheten...Så det finns lite att läsa och lära mig även när jag är tjänstledig från ordinarie förvärv!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0