I morgon är en annan dag...

Är också en sång från förr....Känns som att jag trallat på den rätt länge och tänkt så om både det ena och det andra. Den här sommaren har ändå varit en sommar då jag försökt slutföra lite av varje. Som att söka lagfart på ett hus jag köpt för nått år sedan, att skicka in ett gäng papper, att kolla igenom saldot på föräldradagar och göra en plan, rensat i gammalt och slängt, både mentalt och fysiskt. Det blir lättare då. Så mycket lättare, å ändå så är jag så grym på att prokrastinera! 
I morgon, när det är en annan dag än idag så ska jag försöka göra färdigt en skoluppgift så jag inte behöver ha andan i halsen. Jag har tänkt att det ska bli en dag snart ganska länge. Detta för att jag älskar känslan av att ligga lite före och ha koll. Vi får väl se hur det blir med den saken. Plötsligt händer det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0