Januari....

Januari är alltid nystartens månad! Även om det är en mörk och kall månad för oss uppe i norr så känner jag ändå en bubblade känsla av att jag får ett nytt år med nya möjligheter! Jag går som vanligt all in! Just nu är jag inne i en skapande process och behöver få använda händerna. Så jag har stickat! Snart är koftan till min älskade lilla A som jag är moster till klar! Sen ska jag utmana mig med att göra byxor och det har jag aldrig gjort så det blir spännande!

Det är också nu som jag börjat jobba 75% igen och vi har det så lyxigt på jobbet att vi får fruktfatet fyllt två  gånger i veckan med ekologisk frukt! Det är något att vara glad och tacksam över. I morse bjöd jag dock kollegorna på hembakt limpa..eftersom jag förutom att vara i ett stickstim är inne i ett bakstim!


Det blir grytbröd, tekakor och Sverigekaka.....samlar kraft för att göra semlor också för det längtar familjen efter!

Så mitt nyskapande år handlar mycket om kreativitet och glädje! Vad händer hos dig?
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0